Мета го менува начинот на кој корисниците се најавуваат на нивните VR слушалки, враќајќи се на претходната промена и бараат сметки од водечката апликација на компанијата Facebook на уредите, додека ги зачувува врските до социјалните врски.

Компанијата ќе ги воведе своите нови „Мета сметки“ почнувајќи од август, изјави извршниот директор Марк Закерберг во објава на Фејсбук во четвртокот.

Гигантот на социјалните мрежи ги објави плановите за отстранување на условот за најава на Facebook минатата година, по реакциите од корисниците кои претходно пристапуваа до слушалките користејќи посебни сметки од Oculus, компанијата за виртуелна реалност која Мета, тогаш позната како Facebook, ја купи во 2014 година.

Со новата структура за најавување, Meta налозити ќе го контролираат пристапот на ниво на уред и ќе управува со купувањата на апликации, додека Meta Horizon профилите ќе го претставуваат социјалното присуство на корисникот во виртуелната реалност, со поврзани кориснички имиња и аватари, објави компанијата во блог пост.

Луѓето, исто така, ќе имаат можност да ги поврзат своите профили со единствен центар Meta Accounts, кој ќе ги интегрира постоечките социјални врски од Фејсбук, Инстаграм или Месинџер во нивни искуства за виртуелна реалност.

За сметките што не се додадени во Центарот за сметки, компанијата само ќе ги комбинира корисничките податоци низ апликациите за да ги брои корисниците и да спроведува безбедносни политики, изјави портпаролот за Ројтерс.

Во меморандум минатата недела, шефот на производи Крис Кокс алудираше на промената, која тој ја нарече Project Simile и рече дека „ќе започне континуитет во метаверзумот“, според копија од објавата прегледана од Ројтерс.

Мета се залага за интеграција на сметки и други производи во рамките на своето „семејство на апликации“, што им дава на корисниците функционалност меѓу апликациите, а истовремено дозволувајќи и на компанијата да ги консолидира податоците за нивното однесување во различно опкружување.

Компанијата ги објави плановите да ја обедини својата структура за пораки низ сите апликации во 2019 година, а подоцна истата година воведе услуга за плаќање, сега наречена Meta Pay, преку која корисниците можат да обработуваат трансакции преку Facebook, Messenger, Instagram и WhatsApp.