Состанокот за корпоративна стратегија доаѓа во време кога некои се прашуваат дали Sony некогаш ќе може да иновира како порано, а одговорот на компанијата е дека „со моќта на креативноста и технологијата, ќе го исполни светот со емоции”.

Тоа се зборовите на извршниот директор, претседателот и претседателот Кеничиро Јошида, додека компанијата ги презентираше своите планови пред инвеститорите, објаснувајќи потези како што се неодамнешните стриминг зделки со Disney и Netflix, како и недостигот на PS5 конзоли. Целта на компанијата е моментално да ја зголеми големината на заедницата директно поврзана со Sony преку уреди или забава од 160 милиони на 1 милијарда.

Кога станува збор за конзолата, нема големо изненадување. Sony го продава секој PS5 што може да го произведе, и покрај недостигот на чипови, очекува продажбата оваа година да надмине 14,8 милиони PS4 продадени една година по лансирањето на таа конзола.

Треба да се внимава и на cloud gaming и амбициите на Sony за претплата. Забележувајќи ја зделката со новото развојно студио Haven, компанијата соопшти дека сака да го зголеми ангажманот на PlayStation Network, бидејќи тоа е нејзината најголема платформа што е директно поврзана со потрошувачите. Без да навлегуваме во детали, изданието вели дека тоа ќе го стори „со зајакнување на cloud услугите за стимување игри во облак Play Station Now“, а Sony има намера да продолжи да инвестира или да соработува со надворешни студија, покрај тоа што ќе инвестира во сопствени студија за подобрување на својата софтвер понуда.

Sony веќе најави дека ќе потроши 20 милијарди јени (околу 184 милиони американски долари) за „да го зголеми развојот, персоналот и други трошоци во нашите домашни студија“.

Извор: B92.net