Последната авантура на MrBeast и неговите пријатели, во која преживеаја на сплав сред океан една недела, стана најгледаното видео на YouTube во првиот ден, без музички спотови во конкуренција.

Џими Доналдсон, попознат како MrBeast, има свој канал на YouTube со најголем број претплатници. Во моментов има повеќе од 174 милиони и полека се приближува кон водечкиот музички канал во Индија T-Series, кој моментално има 246 милиони претплатници. MrBeast го објави својот нов проект овој викенд, едно од серијата авантуристички видеа во кои тој се изложува себеси и неговиот тим на различни предизвици.

7 дена на сплав

Последниот предизвик се состоеше од преживување на сплав среде океанот. За разлика од претходните предизвици, како преживување на Антарктикот, во затвор и слични места, каде што требаше да се издржи максимум 50 часа, овој пат се одлучија за авантура долга дури седум дена. Затоа, ова беше и најтешкиот предизвик што некогаш го замислиле и снимиле.

Видеото, кое ја следи нивната борба со временските услови, резервите на храна и вода, како и другите проблеми на животот на сплав, стана светски хит веднаш по објавувањето. За само 24 часа по објавувањето, беше прегледан повеќе од 46 милиони пати. Ова го собори рекордот на YouTube за најгледано ново видео, не вклучувајќи ги музичките видеа. MrBeast се пофали со новиот рекорд на X (социјалната мрежа порано позната како Twitter).

До моментот на оваа вест, 11 дена по објавувањето на видеото, тоа беше прегледано повеќе од 121 милион пати.

MrBeast заработи околу 54 милиони долари во 2021 година, веројатно двојно повеќе минатата година. Покрај јутјуб предизвиците и разните акции во кои дели пари и награди, се занимава и со производство на чоколади, отворил синџир за брза храна, а наводно веќе одбил понуда да го купи каналот Јутјуб во износ од една милијарди долари. Форбс го проценува неговото богатство на 110 милиони долари.