Пронаоѓањето партнер преку популарна услуга за запознавање треба да стане полесно и поефикасно.

Кога започнуваат профил на Tinder, многу корисници го имаат истиот проблем – да ја изберат најдобрата можна фотографија на профилот за да ги зголемите шансите за поврзување со други луѓе и наоѓање сродна душа. Овој сервис за запознавање најде решение за тој проблем, а тоа е – вештачка интелигенција.

Така, Tinder започна со тестирање на алатка заснована на вештачка интелигенција која ќе им помогне на корисниците да ја изберат најдобрата фотографија на профилот.

Се што треба да направите е да ја вметнете вештачката интелигенција во фото албумот на телефонот и тој ќе ги избере најдобрите пет слики, односно фотографиите кои ќе ги прикажат во најдобро светло и ќе ја зголемат можноста за лизгање надесно. Благодарение на оваа алатка, нагласуваат од Tinder, корисниците повеќе нема да бидат под стрес од изборот на фотографии за својот профил и ќе ги добиваат најдобрите можни предлози за фотографии кои ќе можат да ги користат.

„Навистина мислам дека вештачката интелигенција може да им помогне на нашите корисници да постават подобри профили на уште поефикасен начин што ќе ја покажат нивната личност во вистинско светло“, коментира Бернард Ким, извршен директор на Match Group, компанија која е сопственик на Tinder.

Во разговор со инвеститорите, Ким нагласи дека нивните планови за вештачка интелигенција се многу поголеми од само избирање фотографии за профилна слика. Меѓу другото, еден од плановите на Tinder е да користи вештачка интелигенција „за да им ја покаже вистинската содржина на вистинските луѓе“, со што би се подобрил исходот од комуникацијата, односно би имало помалку „свајпови“ налево.

Вештачката интелигенција стана незаменлива алатка за речиси сите технолошки компании, како и за други компании, па минатиот месец извршниот директор за производи на Tinder, Марк ван Рисвик, објави дека имаат намера да користат алатки базирани на генеративна вештачка интелигенција, што ќе им помогне на корисниците да ги напишат своите резимеа. Оваа опција е сè уште во рана фаза и е достапна само за корисниците на одредени пазари и користи системи базирани на вештачка интелигенција кои предлагаат персонализиран текст прилагоден на интересите и преференциите на корисниците.

Според Рисвик, во истражувањето спроведено од компанијата се покажало дека околу една третина од корисниците на оваа мрежа (од 75 милиони активни корисници) имаат намера да користат генеративна вештачка интелигенција при креирањето на профили.

Иако оваа опција сигурно ќе биде добредојдена од корисниците на Tinder, Кристал Кенсдејл од Inner Circle предупредува и на потенцијалните опасности што може да ги предизвика таквата технологија, особено кога станува збор за приватноста и безбедноста. Таа вели дека целата индустрија се плаши од тоа како измамниците и спамерите би можеле да користат вештачка интелигенција за да создадат лажни профили и да ги измамат луѓето на такви услуги.