Платформата на Маск, која е ребрендирана како XPro, сега е ексклузивна само за претплатници.

Последната промена што ја воведе Илон Маск на својата X платформа е дека TweetDeck, кој беше преименуван во XPro, повеќе не е бесплатен за користење.

Во текот на јули, сметката за поддршка на компанијата објави дека доаѓа нова и подобрена верзија на TweetDeck. Беше посочено дека корисниците мора да бидат верифицирани во рок од 30 дена за да можат да ја користат услугата. Со други зборови, тие мора да бидат претплатници на Blue.

Споменатата промена стапи на сила минатата недела. Пребарувањето на терминот TweetDeck или XPro ве води директно до страницата за претплата на Blue (порано позната како Twitter Blue).

Мат Навара, консултант за социјални медиуми, истакна дека споменатата промена е „лоша вест за менаџерите на социјалните медиуми, новинарите и напредните корисници“.

TweetDeck, или XPro, е еден вид „табла“ и нуди алатки за организирање твитови, управување со голем број сметки и пристап до статистика во реално време.