Една неодамнешна студија покажа дека пребарувачите ја губат битката против SEO спамот.

Истражувачите ги надгледувале Google, Bing и DuckDuckGo во текот на една година со барање за 7.392 прегледи на производи.

Фокусот беше ставен на прегледите поради оценката дека тие се особено чувствителни на „креативните“ маркетинг напори поврзани со оптимизацијата на интернет пребарувачите.

Тие открија дека постои „силна корелација помеѓу рангирањето на интернет пребарувачите и партнерскиот маркетинг“, како и „трендот кон поедноставена, повторувачка содржина, веројатно работата на вештачката интелигенција“.

Се чини дека ситуацијата ќе се влоши во догледна иднина поради напредокот во развојот на генеративната вештачка интелигенција.

Од Google велат дека веќе презеле мерки за отстранување на овие проблеми.

Универзитетот во Лајпциг, Универзитетот Bauhaus Weimar и Center for Scalable Data Analytics and Artificial Intelligence стојат зад истражувањето.