Поранешниот шеф на PlayStation, Шон Лејден, изјави дека индустријата за видео игри се соочува со сериозни проблеми, а некои од нив се големите компании како Amazon, Google и Netflix.

Лејден веќе некое време предвидува лоши работи за индустријата за видео игри. Пред две години тој предупреди дека индустријата за игри ќе пропадне бидејќи големите компании купуваат помали студија и популарни франшизи. Сега, на неодамнешниот панел во Сиетл, тој ја додаде заканата од, како што вели, неендемичните компании во светот на игрите.

„Мислам дека растот на трошоците во игрите е егзистенцијална закана за сите нас. И влезот на неендемични компании во секторот, познат и како варварот на портата. Во моментов имаме големи играчи кои гледаат милијарди долари во игри и сакаат дел од тој колач. Значи, ги имаме Google, Netflix, Apple и Amazon кои бараат начини да ја нарушат индустријата“.

Лејден вели дека се случиле големи пореметувања во филмската и музичката индустрија токму поради тие компании и се надева дека индустријата за видео игри нема да биде таква.

„Се надевам дека гејмингот ќе биде првата индустрија во која самите ќе ги нарушиме работите. Дека нема да ни требаат Google или Amazon за целосно да ја сменат ситуацијата. Треба да бидеме доволно паметни за да го видиме доаѓањето на тие промени и да се подготвиме за нив“, рече Лејден.

Google, Amazon и Netflix веќе влегоа во светот на игрите, но засега со слаби резултати. Google помпезно ја лансираше својата услуга за стриминг на игри наречена Stadia, за да ја напушти две години подоцна. Amazon инвестираше многу пари во развојот на игри, но досега имаа само една успешна игра (New World за компјутер). Netflix, исто така, им нуди на своите претплатници каталог на игри, но тие игри ги консумираат помалку од 1% од сите претплатници на Netflix.

Лејден наведува дека не е нов феномен за индустријата за видео игри што некој однадвор мисли дека може лесно да заработи преку игри. Пред околу дваесет години, бројни филмски студија се обидоа да користат видео игри за промоција, па практично секој поголем холивудски филм имаше своја придружна видео игра.

„Сите мислеа: имаме IP, видео игрите заработуваат пари, ајде да правиме игри. Колку може да биде тешко? А потоа не успеаја. Дваесет години подоцна имаме големи технолошки компании со облак инфраструктура и тие сакаат да прават видео игри. Колку тешко може да биде тоа?“, изјави Лејден.