TikTok повторно експериментира со нови функции за подобро да се натпреварува со YouTube.

Минатата година, TikTok истакна дека забележал една милијарда месечни активни корисници на глобално ниво, но тоа не ја спречува компанијата постојано да воведува нови функции.

Најновиот експеримент на компанијата им овозможува на одредена група корисници ширум светот да пристапат до режимот на цел екран, хоризонтален приказ за видео содржините што ги гледаат на нивните телефони.

Компанијата потврди за TechCrunch дека корисниците кои беа избрани како дел од овој тест може да го видат копчето на квадратни или правоаголни видео клипови во нивниот feed. Кога ќе го притиснат тоа копче, видеото се шири хоризонтално за да го зафати целиот екран.

Клиповите на TikTok се познати по тоа што се кратки, вертикални видеа, а креаторите сè уште треба да стават порака „вртете го телефонот“ на почетокот на видеото ако снимаат во пејзаж режим.

Ова е уште еден во низата потези на TikTok да привлече публика која можеби го претпочита форматот што го нуди YouTube. Претходно оваа година, TikTok ја зголеми максималната должина на видеото од три на 10 минути.

Исто така, според извештајот на TechCrunch, децата и тинејџерите поминуваат повеќе време на TikTok отколку на YouTube од средината на 2020 година.