Во извештајот на Кинескиот комитет за индустрија на игри се наведува дека младите ја надминале зависноста од видео игрите.
Извештајот може да влијае на официјалните лица, кои претходно ги нарекуваа видео игрите „духовен опиум“, да ги олабават сегашните строги ограничувања за игрите. Од август 2021 година, на децата им е забрането да играат видео игри повеќе од три часа неделно.
Секторот за игри, исто така, е погоден од „замрзнување“ на официјалните одобренија за објавување нови наслови, дел од поголемиот потег на кинеските власти за регулирање на огромниот технолошки сектор во Кина, кој вклучува гиганти како што е Tencent, една од најголемите компании во светот на видео игрите.
Истражувачката агенција CNG учествуваше во подготовката на извештајот и ги даде своите податоци, кои покажуваат дека 75 отсто од младите гејмери играле видео игри помалку од три часа неделно. Кинеските компании за игри, како што е Tencent, постигнаа „неверојатни резултати“, се вели во извештајот.
Кинеската влада тврди дека зависноста од игри резултирала со зголемена миопија, слаба концентрација, проблеми со менталното здравје и нарушувања на спиењето. Загриженоста за времето поминато на екранот се зголеми поради заклучувањето наметнато поради пандемијата на коронавирус, поради што фокусот е на учењето преку Интернет.
По ограничувањата за игри, кинеската верзија на TikTok, наречена Douyin, им забрани на луѓето помлади од 14 години да ја користат платформата повеќе од 40 минути дневно.
Меѓутоа, со доаѓањето на зимата и зголемувањето на бројот на заразени со коронавирус во Кина, децата поминуваат повеќе време дома, а некои родители им дозволуваат пристап до нивните профили за да ги забавуваат.
Гејмингот исто така стана попопуларно кај возрасните Кинези. Весникот Чајна Дејли објави дека луѓето што живеат во домови за стари лица, исто така, почнале да играат онлајн игри за „да ја зголемат врската со внуците“.
Сепак, експертите на азискиот пазар на игри од компанијата Нико Партнерс, изјавија дека падот на приходите во Кина е всушност позадината на извештајот. Сепак, основачот Лиза Козмас Хансон тврди дека иднината изгледа попозитивно со „замав во економијата, е-спортот, компјутерските игри и ентузијазмот меѓу 700 милиони гејмери во Кина“.
„Со рестартирање на одобрувањата за игри и прилагодување на регулативите за млади на локално ниво, гледаме развој на попозитивен исход“, рече Хансен.
Поврзани артикли