Копијата на Golf II од оваа приказна е специјална верзија која моментално се продава за неверојатни 93.600 евра.

На крајот на 1980-тите, терминот за Golf во поранешна Југославија беше дизел од TAS, а во остатокот од Европа моделот GTI со 112 КС. Малкумина среќници можеа да уживаат во Golf GTI 16v со 139 КС или G60 со проблематичен компресор и 160 КС. На врвот на гамата беше егзотичното Golf Rallye со погон на сите тркала, квадратни фарови и 160 КС. Со него Volkswagen се обиде да влезе во светскиот рели шампионат и да ја нападне Lancia Delta Integrale, но тој обид неславно пропадна. И покрај тоа, Rallye Golf денес е баран олдтајмер, а цените на совршено сочуваните или реставрирани примероци достигнуваат 30.000 евра.

Но, постои уште една егзотична верзија на „Golf Two“ на која ретко кој се сеќава. Фолксваген навистина отиде во крајности со „двојката“. Golf G60 Limited имаше дури 210 КС, што е многу дури и според денешните стандарди во компактната класа. А забрзувањето до 100 km/h за околу 6 секунди беше блиску до нивото на тогашните суперавтомобили, според Јутарњи.хр.

За разлика од Golf Rallye, но и обичниот GTI, овој имаше подецентен надворешен дизајн со обични единечни тркалезни фарови и без премногу дополнителни спојлери: единственото нешто што ја откриваше уникатноста на овој автомобил беше двојната издувна цевка, различниот преден браник, специјални бандажи и мала сина плоча со зборовите Volkswagen Motorsport напред и назад. Во сè друго, овој автомобил изгледаше речиси исто како соседниот модел од TAS.

Токму оваа комбинација на децентен изглед и голема моќ го направи автомобилот високо ценет олдтајмер денес. Цената дополнително ја подигна и тоа што се работи за модел произведен во ограничена серија од само 71 примерок.

Деновиве на веб-страницата на британскиот продавач на класични возила „4 Star Classics“ се наоѓа Golf G60 Limited од 1989 година, поточно моделот со сериски број 17. Автомобилот поминал 108.900 километри, има нова боја и реновиран ентериер и изгледа како нов. Исто така, модификациите на моторот се одговорни за тоа што тој работи побрзо отколку кога беше нов. Цената на овој автомобил е неверојатни 79.995 фунти (93.600 евра).

Колку е вреден овој Golf покажува споредбата со другите класични модели што ги продава истиот продавач. Така, Golf II G60 Limited е поскап од Mercedes 300 SL од 1989 година, легендарниот Lotus Esprit, Citroën SM и BMW M635 CSI.