Се чини дека, по успешното објавување на Windows 11 во текот на изминатата година и стабилниот раст во првите месеци од 2022 година, брзината на дистрибуција на оперативниот систем значително се намали.

Доказ за ваквата состојба дава аналитичката компанија AdDuplex, која го следи нивото на дистрибуција на различни верзии на софтверски платформи и редовно ги објавува резултатите и анализите од истражувањето на пазарот.

Според AdDuplex, пазарниот удел на Windows 11 во март беше речиси непроменет од резултатите од февруари. Во исто време, верзијата Windows 10 21H2 забележа одреден раст во истиот период, а во текот на март стана најпопуларната верзија на оперативниот систем.

Извештајот покажува дека Windows 11 постигна пазарен удел од 19,4% (во февруари беше 19,3%). И покрај малото зголемување, Windows 11 сè уште е трет најпопуларен. Пред него се Windows 10 21H2 (порасна за 28,5%) и Windows 10 21H1 (пад од 27,5% на 26,5%).

Се разбира, значителното зголемување на пазарниот удел на Windows 10 21H2 беше поттикнато од прекинот на поддршката за Windows 10 20H2 верзијата, која завршува во мај.

Кога станува збор за причините за побавното усвојување на Windows 11, секако постојат минимални системски барања потребни за инсталирање на оперативниот систем, кои не ги исполнуваат сите компјутери. Покрај тоа, надградбата на Windows 11 е опционална, што исто така не помага при дистрибуцијата на ОС.