Пред пристигнувањето на европскиот пазар, „Toyota“ ги подобри планираните карактеристики на својот прв целосно електричен кросовер.
„Toyota bZ4X“, електричното кросовер возило на батерии од најголемиот јапонски производител, беше најавено минатата година, а во европските салони треба да пристигне во наредните месеци. Станува збор за првиот модел на „Toyota“ од серијата „bZ (Beyond Zero)“, со кој овој производител конечно ќе се движи во правец на автомобили без штетни емисии.
„Toyota bZ4X“ се заснова на механичка платформа развиена во соработка со „Subaru“ и носи карактеристичен динамичен дизајн, пространа внатрешност, напредни карактеристики на теренец и погон на сите тркала, така што е дизајнирана не само за асфалтни патишта, туку и за понапорни терени.
Погонот на четири тркала се користи со помош на два електромотори, од кои секој придвижува по една оска, што на електричната „Toyota“ и дава карактеристики кои градските автомобили вообичаено ги немаат.
Благодарение на ефикасните мотори и управувањето со енергијата, батеријата од 71,4 kWh ќе му овозможи на овој автомобил да постигне поголема автономија со едно полнење од првично најавеното.
„Toyota bZ4X“ за европскиот пазар според „WLTP“ стандардот може да помине до 516 километри со целосно наполнета батерија, со потрошувачка од 14,3 kWh на 100 км – за верзијата со погон само на предните тркала.
За моделот со погон на сите тркала, „WLTP“ пропишува автономија од околу 470 километри, со енергетска ефикасност од 15,8 kWh на 100 км.
За потсетување, минатата година „Toyota“ прелиминарно објави дека автономијата на автомобилот ќе биде „над 450 километри“.
Во однос на моторизацијата, основниот модел со еден електромотор има максимална моќност од 204 КС (150 kW). Тоа е доволно автомобилот да се забрза до 100 км/ч за 8,4 секунди, додека максималната брзина е ограничена на 160 км/ч.
Верзијата со два електромотори развива вкупно 218 КС (169 kW). Од 0 до 100 км/ч автомобилот достигнува за 7,7 секунди, а максималната брзина е исто така ограничена на 160 км/ч.
Кога станува збор за гаранцијата за батериите, компанијата вели дека ќе им гарантира на клиентите дека нејзиниот употреблив капацитет нема да падне под 70% по 10 години, па дури и по милион милји.
Двете верзии на „bZ4X“ можат да се полнат на брзи полначи со максимална моќност од 150 kW, така што 30 минути се доволни за полнење до 80% од капацитетот на батеријата.
Првите испораки до клиентите во Европа се најавени за лето.
Извор: Б92
Поврзани артикли