Музичкиот стриминг гигант Spotify започна со тестирање на нов краток видео фид наречен Discover. Оваа функција е слична на вертикалниот видео формат на TikTok, кој веќе е усвоен од неколку платформи за социјални медиуми како Instagram, Snapchat и YouTube.

Функцијата Discover се појавува како нова картичка во лентата за навигација на дното на мобилната апликација Spotify. Иако компанијата го потврди тестот, нема информации дали оваа функција е достапна и на Android и на iOS. Во изјавата испратена до Android Central, изјави портпаролот на Spotify.

„Во Spotify, рутински спроведуваме голем број тестови во обид да го подобриме нашето корисничко искуство. Некои од овие тестови на крајот го отвораат патот за нашето пошироко корисничко искуство, додека други служат само како важно учење. Во моментов немаме повеќе вести за споделување.

 

Тестот доаѓа откако Netflix почна да се обидува со сличен интерфејс во својата апликација за iOS за да им помогне на корисниците да најдат нова содржина за гледање.

Како што расте ангажманот на TikTok, дури и платформите кои не нудат социјално вмрежување стануваат заинтересирани за овој формат за да им помогнат на корисниците да се вклучат повеќе во нивните услуги.

Интересен сигнал за тоа како се менуваат форматите е дека новиот тест на „Spotify“ започна речиси една година по денот кога услугата почна да експериментира со употреба на приказни во стилот на Snapchat.