YouTube тестира поедноставен начин за купување предмети што се користат или споменуваат на вашите омилени канали. Услугата вели дека креаторите кои се дел од пилот програмата можат да вклучат одредени производи во нивните видеа. Ако ја кликнете или допрете иконата на кошничка за купување во долниот лев агол на екранот, YouTube ќе ја прикаже листата на истакнати предмети.

Ќе можете да погледнете повеќе информации за овие производи, да гледате слични видеа или да купувате предмети. Само корисниците од САД кои му пристапуваат на YouTube преку Android, iOS и веб ќе ја видат иконата за кошничка. Лесно е да се замислат сценарија во кои оваа опција би функционирала на брендот, како што се креаторите за готвење кои се поврзуваат со кујнскиот прибор, играчите кои зборуваат за компонентите од своите видеа за изработка на сопствен компјутер и, се разбира, каналите што ги претставуваат производите кои се прикажуваат.

Веќе подолго време кружат извештаи дека YouTube истражува некоја функција во тој правец. Бројните платформи вклучуваат повеќе функции за купување, вклучувајќи ги Instagram и WhatsApp, па затоа не е изненадувачки што Google го прави истото на YouTube. На крајот, рекламите за купување на Google започнаа да се појавуваат под YouTube видеата уште во 2015. година.