Интернет страната за филмови, „Нетфликс“ ќе го намали квалитетот на резолуцијата на видеата во Европа во наредните 30 дена, со цел да ги намали потешкотиите со кои се соочуваат корисниците на Нетфликс, како и интернет провајдерите.

Побарувачката за стриминг значително се зголеми затоа што луѓето се повеќе седат дома заради превенција од коронавирусот.

Од страната нагласија дека намалувањето на квалитетот на сликата ќе ја намали потрошувачката на податоци на Netflix за 25 отсто.

Но, се вели дека гледачите сепак ќе најдат добар квалитет на сликата.

Измената се чини дека ја вклучува Велика Британија, но Нетфликс не одговори на барањето на Би-Би-Си за потврда.

Компанијата ќе ги намали своите битрати за стриминг, кои влијаат на тоа колку изгледаат јасно видеата кога се проследуваат преку интернет.

Видеата со повисок битрат имаат тенденција да изгледаат помалку „блокирачки“ или пикселирано, но користат повеќе податоци, а со тоа доаѓа и до блокирање на страната и неможност за гледање на филмови.

Првата реакција дојде од Тиери Бретон, Европски комесар за внатрешен пазар, кој претходно изјави дека луѓето треба „да се префрлат на стандардна дефиниција кога ХД [висока дефиниција] не е неопходна“.

Еден час видео со стандардна дефиниција користи околу 1 GB податоци, додека HD може да користи до 3 GB на час.

Одлуката на „Нетфликс“ да го намали видео бит-битсот за една четвртина се чини дека е компромис.

„Следејќи ги дискусиите меѓу комесарот Тиери Бретон и [главниот извршен директор на Нетфликс] Рид Хастингс, и со оглед на вонредните предизвици што ги покренува коронавирусот, Нетфликс одлучи да започне со намалување на битратите низ сите наши струи во Европа за 30 дена“, велат од компанијата.

Комесарот Бретон ја пофали „многу брзата акција“ што Нетфликс ја презеде само неколку часа по телефонскиот повик, велејќи дека тоа ќе го „зачува непречено функционирање на Интернет за време на кризата„ Ковид-19 “.

Нетфликс сè уште не соопшти дали намалувањето ќе се примени и на други области како што е Америка.

Од друга страна, користењето на интернет е зголемено во последните неколку недели бидејќи повеќе луѓе работат од дома и избегнуваат излегување.

Гигантот за телекомуникации Водафон објави пораст од 50% во користењето на интернет во Европа оваа недела.

Главниот извршен директор на Фејсбук, Марк Цукерберг, во средата изјави дека платформата бележи „големи засилувања“ бидејќи корисниците се обидоа да останат поврзани со пријателите.

Шефот на социјалните медиуми изјави дека компанијата обично го забележала својот најголем пораст на употреба на новогодишната ноќ, но дека неодамнешната побарувачка го надмина тоа, пренесува Би-Би-Си.