Многу сопственици на Android смартфоните порано или подоцна се соочуваат со потреба за поправка на нивниот уред.
Причините за ова може да бидат многу. Меѓутоа постојат такви кои се најчести. Ќе ве запознаеме со првите 5 најчести жалби кога имате Android смартфон во вашите раце. Рангирањето е составено од специјалисти од сервисен центар.
1. Телефонот не се вклучува
Ова е најчестата причина на сопственикот на паметнен телефон на Android за која контактира со сервисен центар. Проблемот може да биде оперативен, но, исто така, може да се должи на дефект на уредот.
2. Прекини на екранот
Дури и последната генерација на Gorilla Glass не може да ви обезбеди 100% заштита од оштетување кога ќе ви падне екранот.
3. Брзо празнење на батеријата
Вообичаено, користењето на апликации, игри, пошта или друга содржина е во состојба лесно да ја испразни полната батерија. Во овој случај, решението е да поставите помалку задачи кои се интензивни во потребата на ресурси.
4. Надуеност на куќиштето на паметниот телефон
Овој проблем е исто така вообичаен со моделите на iPhone. Причината е поради загревањето и проблем со батеријата.
5. Паѓање на телефон во вода
Многумина се соочуваат со оваа ситуација. Смартфонот одеднаш паѓа од рацете во дождлив ден и директно паѓа во некоја локва. Дури и водоотпорните паметни телефони понекогаш не успеваат да го избегнат критичниот ризик од вода или влага под капакот.