Услугата за претплата Xbox Game Pass Ultimate се зголеми во цена неодамна по втор пат за една година, за дури 50%.
Ова исто така одговара на прашањето дали овој модел е одржлив на долг рок за Microsoft како една од најголемите технолошки компании во светот. Одговорот е – не, барем не по сегашните цени.
Зошто е тоа така? Аналитичарите и поранешните вработени во Microsoft ја објаснија позадината за Bloomberg.
Поранешен вработен откри дека Microsoft изгубил околу 300 милиони долари минатата година со тоа што го направил Call of Duty: Black Ops 6 достапен на претплатата на Game Pass од првиот ден.
Значи, Microsoft не ги изгубил овие пари директно, туку се откажал од потенцијалните приходи од продажбата на играта, надевајќи се дека ќе ги компензира со зголемување на бројот на претплатници.
Според Microsoft, најавата за Call of Duty: Black Ops 6 донесе рекордно зголемување на бројот на претплатници во рок од 24 часа од објавувањето на играта. Сепак, не беа објавени конкретни бројки и очигледно е дека ова зголемување не било доволно.
Интересно е и тоа што Call of Duty: Black Ops 6 беше најпродаваната игра во САД минатата година и привлече најголем број играчи во историјата на серијата, но ја постигна својата најголема продажба на PlayStation 5 на Sony.
