Google објави нова екстензија за нивниот пребарувач Chrome, кој треба да обезбеди подобар увид во огласувањето. Наречен е Ads Transparency Spotlight и го прикажува бројот на поставувања за реклами на страницата, присутните огласувачи и компаниите коисебават со рекламна технологија, како и личните информации (демографија, ресетирање, интереси, локација и сл.).
Google напиша во опис во продавницата на Google Chrome дека екстензијата се користи како дел од тековната иницијатива за да се обезбеди поголема контрола врз податоците, како и за подобро персонализирање на рекламите. Оваа рана верзија само ги покажува информациите за реклами што ги сервира Google, а не други реклами од трети страни. Шемата е дизајнирана да им помогне на огласувачите да откријат како да ги користат личните информации на корисниците подобро и поефикасно. Тие се надеваат дека со текот на времето, другите ќе ги прифатат овие алатки и нови технологии.
Сите напори на Google во оваа област се за подобрување на транспарентноста на рекламата, но и за спречување на институциите како што е ЕУ од натамошно развивање на законите за „ГДПР“, кои сериозно ја ограничуваат работата на огласувачите. Google се обидува да го замени постојниот систем на реклами со отстранување на колачиња од трети страни и воведување на нова технологија за блокирање реклами, која го филтрира лошото однесување додека фаворизира добри реклами. Ако не сте задоволни со Chrome, тогаш Brave е друга опција, која исто така прикажува и блокира информации за следење и ви овозможува пристап до повеќе приватни опции за пребарување.