Disney инвестира милијарди во AI, ќе можете да се генерирате себеси покрај нивните ликови во видеата
Компанијата Disney инвестира милијарди долари во OpenAI и ги лиценцира своите најпознати ликови за употреба во видеа генерирани од вештачка интелигенција.
Корисниците на апликацијата за креирање видеа на OpenAI, Sora, наскоро ќе можат да ги постават своите лица покрај ликови од анимираните филмови на Marvel, Pixar, Star Wars и Disney, објавија двете компании, пишува The Guardian.
Што е Sora и како ќе функционира?
Sora е апликација развиена од OpenAI, креаторот на популарниот ChatGPT, која им овозможува на корисниците да генерираат видеа до 20 секунди користејќи кратки текстуални команди. Иако стартапот претходно се мачеше да го спречи Sora да генерира нелиценциран материјал заштитен со авторски права, сега постигна договор со еден од најголемите светски медиумски гиганти.
Disney објави инвестиција од милијарда долари во OpenAI и, како дел од тригодишен договор, ќе лиценцира околу 200 од своите иконски ликови – од R2-D2 до Stitch – за да можат корисниците креативно да се изразат во апликацијата. Ова значи, на пример, дека ќе можете да креирате видео во кое вие и Iron Man танцувате заедно во кантината Mos Eisley.
Одговор на загриженоста на Холивуд
Во време кога во Холивуд расте загриженоста за влијанието на вештачката интелигенција врз работата на сценаристите, актерите и другите креативци, Disney нагласи дека нивниот договор со OpenAI нема да вклучува користење на ликот или гласовите на вистински актери и таленти.
Можност за обожавателите
Овој потег се претставува како одлична можност за зајакнување на фановите. Во соопштението, Disney ги нарече креациите „кратки, инспирирани од фановите видеа на Sora“, споредувајќи ги со вештачка интелигенција за фотографирање со принцезата Јасмин во Дизниленд. Апликацијата Sora веќе им овозможува на корисниците да го вметнат својот лик во видеата.
Извршниот директор на Disney, Боб Игер, рече дека договорот „ќе ја стави имагинацијата и креативноста директно во рацете на обожавателите на Disney на начини што никогаш порано не сме ги виделе“.
Најдобрите видеа направени од обожаватели би можеле дури и да добијат шанса да бидат прикажани на услугата за стриминг Disney+, потег јасно дизајниран да се натпреварува со бесконечната содржина на TikTok и YouTube Shorts, кои самите често користат клипови од популарни филмови и емисии.
