Google додаде уште еден аргумент зошто смета дека блокаторите на реклами на YouTube се лоша работа.

Google продолжува со борбата против употребата на блокатори на реклами на својата YouTube платформа, а сега откри нов аргумент со кој сака да објасни зошто ваквите алатки се штетни за екосистемот.

Досега, главната причина беше јасна – рекламите се главен извор на приходи за YouTube и креаторите на содржини, а блокаторите директно ги намалуваат тие приходи. Сепак, Google сега тврди дека проблемот оди чекор понатаму: блокирањето на рекламите влијае и на статистиката за гледање, односно како се мери успехот на видеото.

Според објаснувањето на компанијата, одредени блокатори можат да го запрат или променат начинот на кој се регистрира бројот на прегледи, што може да доведе до неточни податоци за тоа колку пати е всушност гледано видеото. Ова, велат тие, им штети не само на огласувачите, туку и на самите креатори, бидејќи го отежнува анализирањето на публиката и успехот на нивната работа.

„Блокирањето на реклами може да влијае на основните функции на страницата, вклучително и следење на гледаноста и интеракцијата со содржината“, се наведува во објаснувањето што Google го вклучи во делот за помош на YouTube.

Потсетете се дека во последните месеци, YouTube го зголеми притисокот врз корисниците кои користат блокатори на реклами. Некои пријавуваат предупредувачки пораки, додека на други дури им е забрането да репродуцираат видеа сè додека блокаторот не се оневозможи. Како алтернатива, Google агресивно го промовира YouTube Premium, услуга за претплата која ги отстранува рекламите и додава дополнителни придобивки, како што се гледање во позадина и преземање видеа.

Корисниците, од друга страна, сè повеќе изразуваат незадоволство, тврдејќи дека бројот и фреквенцијата на рекламите на YouTube се прекумерни и дека главната цел на Google со овие потези е да ги принуди луѓето да се претплатат.