Компанијата Мета на Инстаграм експериментира со функција која нема да им се допадне на многу корисници.
Корисниците наскоро може да имаат многу потешка работа ако сакаат да ги игнорираат рекламите на Инстаграм.
Според TechCrunch, Мета тестира нов тип на реклами што не можат да се прескокнат во feed-от на Инстаграм, кои компанијата ги нарекува „ad break“.
Holy moly! Meta seemingly is now forcing us to watch ads in our feeds on Instagram!
The app legit stopped me from scrolling past this ad which is just a bonkers move to me. pic.twitter.com/740EXjGyl2
— Dan Levy ✡ דניאל לוי (@TheDanLevy) June 1, 2024
Некои корисници веќе ги забележаа новите реклами, овие „паузи“ со реклами се неколку секунди, но не се знае дали нивната должина ќе се промени кога форматот ќе стане официјален.
Пораката во апликацијата вели: „Ad break се нов начин за прикажување и прегледување реклами на Инстаграм. Понекогаш ќе треба да гледате реклами пред да продолжите да гледате содржина на Инстаграм“.