Пребарувачот Google се стреми да биде корисен и да нуди резултати од пребарување слични на она што сте го внеле како барање. Постои начин да му кажете да го бара буквално она што сте го внеле како барање.

Иако Google неодамна воведе промени во начинот на кој работи неговиот пребарувач за да се справи со овие проблеми, содржината генерирана од вештачка интелигенција и SEO мамките зад која стојат луѓе продолжуваат да го нарушуваат вашето пребарување на интернет за она што ви треба.

Постојат трикови за да стигнете до тоа и да дојдете до она што конкретно го барате. Ова се некои од нив.

Како да го натерате Google да го бара зборот што го сакате, а не синонимите

Пребарувачот на Google се стреми да биде корисен (или за вас или за огласувачите) и да понуди резултати од пребарување кои се слични на она што сте го внеле како барање.

Понекогаш ова може да биде корисно, но други времиња ќе добиете резултати кои немаат многу врска со она што го барате.

Порано се правеше едноставно: зборот или изразот за пребарување го ставате во наводници. Но, во последно време е се помалку сигурно.

Наместо тоа, користете ја опцијата Verbatim. Ова не е нова функција, но може да биде корисна, резултатите од пребарувањето да се направат што е можно попрецизни.

Како да овозможите Verbatim во Google Search?

На страницата со резултати од пребарувањето, побарајте мени означено со Tools. Може да го најдете на крајната десна страна на екранот.

На вашиот компјутер, погледнете на крајната десна страна на страницата, десно од сите копчиња што сугерираат поврзани пребарувања или различни категории за пребарување (слики, купување и слично).

На мобилен уред, под полето за пребарување ќе ги видите категориите „слики, пазарење…“. Ставете го прстот на тие зборови и повлечете лево; на крајот од редот, крајно десно, ќе видите Search tools.

Откако ќе кликнете Tools или Search tools, ќе се појави опаѓачкото мени означено со All results.

Кликнете или притиснете на тоа. Ќе се појави опцијата Verbatim.

Откако ќе го активирате, треба да го добиете токму она што сте го внеле како барање во резултатите од пребарувањето, пишува Life Hacker.