Неодамна Џејми Дајмон, извршен директор на банката „ЈП Морган Чејс“, изјави дека поради брзиот напредок на вештачката интелигенција (AI), која полека ги освојува речиси сите области на бизнисот, новата генерација ќе работи 3,5 дена, а животот век ќе биде продолжен на 100 години.

Експертите, сепак, имаат поделени мислења за ова прашање, а еден пример за тоа како може да се користи вештачката интелигенција е за автоматизирање на повторливи операции.

Во оваа транзиција учествуваат и компании кои нудат комуникациски софтвер и cloud решенија за контакт центри.

Факт е дека вештачката интелигенција моментално не може да го реши, на пример, проблемот со недостигот на медицински персонал, но може да ги растерети медицинските сестри без никакви тешкотии кога се работи за оперативни работи како што се закажување термини со лекари.

Исто така, AI е можно да им дава на пациентите, на пример, одговори на прашања за статусот на лековите во аптеките или информации за несакани ефекти, како виртуелен медицински асистент.

Со имплементирање на ова, трошоците за поддршка на корисниците се намалуваат, а во исто време, се верува дека се зголемува обемот на комуникација.