Уште една платформа за гледање филмови и серии одлучи да воведе реклами.

Во прашање е Amazon Prime, кој најави дека планира да воведе „ограничени реклами“ кои би се прикажувале за време на траењето на сериите или филмовите во кадарот.

На овој начин, пишува The Verge, стриминг платформата рече дека сака „да продолжи да инвестира во квалитетна содржина“.

Засега, рекламите прво ќе се прикажуваат на содржината на Prime Video во САД, ОК, Германија и Канада „на почетокот на 2024 година“, а подоцна во текот на годината во Франција, Италија, Шпанија, Мексико и Австралија.

Амазон вели дека не планира да ја промени моменталната цена на претплатата, но ќе додаде нови планови, а клиентите ќе бидат известени за промената неколку недели пред почетокот на прикажување на рекламите, заедно со детали за тоа како да се регистрираат за опцијата без реклами.

Корисниците на Prime со седиште во САД ќе можат да се вратат на искуство без реклами за дополнителни 3 долари месечно. Prime во САД чини 14,99 долари месечно или 139 долари годишно. Цените за опцијата без реклами за други земји, се вели, „ќе бидат објавени подоцна“.

Воведувањето реклами доаѓа во време кога Амазон поминува низ намалување на трошоците за целата компанија додека цените се зголемуваат, додека другите платформи за стриминг исто така почнуваат да прикажуваат реклами.