Оваа недела Марк Цукерберг ги претстави новите алатки на Meta базирани на вештачка интелигенција, а некои од нив наскоро ќе бидат достапни за корисниците на социјалните мрежи на Meta.
Корисниците на Instagram наскоро ќе можат да користат алатки за вештачка интелигенција за уредување фотографии, а на Instagram, како и на Facebook, Messenger и WhatsApp, корисниците ќе можат да креираат AI стикери со помош на текстуални описи.
Новитетите што ги презентираше Цукерберг не се изненадување бидејќи, и покрај фактот што тој го насочи својот фокус на метаверзумот во последните години, беше јасно дека Meta исто така мораше да насочи значителни ресурси кон најголемиот тренд на технолошкиот пазар – вештачката интелигенција.
За алатките за вештачка интелигенција да бидат што е можно подобри и ефикасни, потребна е многу обука за вештачка интелигенција, а таа се тренира на – податоци.
Токму тие податоци се еден од големите предизвици и потенцијални проблеми кои големите компании за вештачка интелигенција ќе треба да ги решат што е можно поскоро. Имено, се поставува прашањето за законитоста на обуката за вештачка интелигенција за содржини објавени на интернет, а кои се заштитени со авторски права, пренесува порталот Zimo.
Претседателот за глобални односи на Meta, Ник Клег, рече дека Meta користела кориснички објави, текст и фотографии, за да ја обучи својата вештачка интелигенција, односно своите AI асистенти. Истовремено, треба да се нагласи дека Клег изјави дека користеле само јавни објави на тие мрежи, а не и приватни објави кои се споделуваат само меѓу пријателите и семејството, за да се почитува приватноста на корисниците.
Иако се работи за јавни објави кои се достапни за секого, односно секој може да ги чита и прегледува, некои корисници на Facebook и Instagram на социјалните мрежи изразија незадоволство поради тоа што Meta ја користел нивната содржина за да ја тренира својата вештачка интелигенција.