Откако Илон Маск твитна за тоа цела вечер претходно, страницата на популарната сина птица полека се претвора во нешто друго.

X.com сега ги пренасочува корисниците на страницата Twitter.com, а инсталирано е привремено „X лого“ кое го заменува логото на сината птица на Twitter.

Пред овие промени, сопственикот на социјалната мрежа Илон Маск потроши многу време објавувајќи твитови за ова ребрендирање на платформата.

Твитер бизнисот веќе е преименуван во X corp. Маск веќе некое време најавуваше дека Twitter ќе го смени брендот, а сега тие најави полека почнаа да се применуваат.

Што се однесува до логото, Маск закачи GIF на корисникот Sawyer Merritt кој го понуди тоа решение и ќе го користи привремено.

Маск подоцна истакна дека се одлучил за минималистичко лого, кое најверојатно ќе биде доработено подоцна. Маск моментално ја користи буквата X како слика на профилот. Извршниот директор на компанијата Линда Џакарино исто така го сподели ова лого на интернет.

Буквата X стана своевиден синоним за сето она што го допре Илон Маск во последните две децении. X.com е оригиналното име на услугата PayPal; X е на името на компанијата SpaceX на Маск; Тоа е исто така во името на теренецот Tesla; Неодамна беше објавена и услугата X.Ai за вештачка интелигенција. Очигледно, Twitter ќе биде ребрендиран како X, а Маск одлучи да го користи доменот X.com што го купи од PayPal во 2017 година.

На крајот, ребрендирањето на Твитер ќе биде најјасен показател дека повеќе не е истата социјална мрежа што Маск ја купи на крајот на минатата година.

Ова не се единствените промени кои ја очекуваат социјалната мрежа.

Неодамна Twitter истакна дека го менува лимитот за бројот на директни пораки што обичните корисници (кои не се претплатници) можат да ги испраќаат. Има функција за проверени компании, кои можат да видат интегрирана опција за регрутирање работници преку LinkedIn. Маск исто така истакна дека наскоро ќе може да се објавуваат многу долги и сложени написи наречени Articles.

Јасно е дека ни претстои интересен период во фазата на промена на брендирањето на Twitter.