Предизвикувачката економска клима продолжи силно да го оптоварува европскиот пазар на паметни телефони, при што испораките паднаа за 23 отсто на годишно ниво во првиот квартал од 2023 година, според Counterpoint Research.

Инфлацијата, каматните стапки и цените на енергијата останаа тврдоглаво високи, а тековниот конфликт меѓу Русија и Украина донесе нова претпазливост кај потрошувачите.

Оваа продолжена контракција на европскиот пазар резултираше со тоа што првиот квартал од 2023 година е најлошиот период во регионот за испорака на паметни телефони од вториот квартал на 2012 година.

Зголемената криза на трошоците за живот продолжи да ги мачи европските потрошувачи, што резултираше со тежок почеток на 2023 година. Сепак, имаше добра вест: Samsung, и покрај тоа што изгуби удел во споредба со првиот квартал од 2022 година, успешно го лансираше најновиот предводник на Galaxy 23 серии (победувајќи ги S22 и S21), додека Apple го зголеми својот удел на годишна основа (иако ова е повеќе последица на послаб пад во споредба со другите добавувачи).

„Сепак, најголемиот победник беше Xiaomi, бидејќи беше единствениот голем продавач кој забележа раст на испораките по закрепнувањето од многу лошиот прв квартал од 2022 година“, рече Јан Стријак, помошник директор во Counterpoint Research, пренесува ИЦТ Бизнис.

Прогнозата беше дека условите ќе се влошат пред да се подобрат, а тоа беше потврдено со најлошиот квартал за испорака на паметни телефони што сме го виделе во Европа во повеќе од една деценија.

„Сепак, сè уште сме оптимисти дека економските притисоци ќе почнат да се намалуваат во следните неколку квартали, зајакнувајќи ја довербата на потрошувачите и доведувајќи до подобар крај на годината“, додаде Стријак, пренесува Bankar.me.