Драстичните мерки за штедење воведени по преземањето почнуваат да го прават својот данок: од ден на ден се трупаат нови проблеми на Твитер, функциите кои се активни со години престануваат да работат…

Откако го купи Илон Маск, Твитер се соочува со голем број проблеми. Отпуштија огромен број вработени, приходите од реклами значително се намалија, а платформата е полна со багови и други грешки на кои корисниците се почесто се жалат.

Еве преглед на главните проблеми со кои се сретнаа корисниците на Твитер во изминатите неколку дена.

Твитови кои исчезнуваат

Ќе започнеме со веројатно најголемиот проблем: случајните твитови се појавуваат како избришани или недостапни, иако не се избришани.

Ова не се пораките што вообичаено се појавуваат на твитови кои намерно се отстранети од модераторите на Твитер поради вистински или забележани прекршувања на политиките, туку баг што произволно ги брише твитовите како што сака.

Во некои случаи, избришаните твитови повторно се појавуваа по промената на локацијата на корисникот. Уште од февруари, Twitter има проблеми со зголемената латентност, времето кое изминува од моментот кога, на пример, се освежува временската линија и се појавуваат нови твитови.

Ова е речиси сигурно последица на мерките за намалување на трошоците што ги воведе Илон Маск по преземањето на Твитер.

Некои корисници известија дека поради ова доцнење, статистиката за интеракција – како што се допаѓањата и ретвитовите – постојано се менува за неколку секунди, вклучувајќи прикажување како воопшто да ги нема, пишува Mashable.

Проблеми со интеграцијата со други апликации

Постојат неколку платформи со кои интеграцијата на Twitter не функционира како што треба. Водечки меѓу нив е Slack, во кој не се сосема сигурни дали Twitter навистина ги исклучил намерно.

Но, „preview“ на Twitter повеќе не се прикажува ниту во iMessage ниту во WhatsApp. Досега при споделување твит во тие две апликации, прегледот се појавуваше директно во пораката. Во изминатата недела тоа не беше случај. Наместо тоа, се прикажува само едноставна врска со текстот Twitter.

Недостасуваат ознаки за фотографии

Функцијата за означување фотографии, воведена уште во 2014 година, исто така очигледно ја нема. Способноста да се означи корисник на фотографија сè уште постои при креирање на твит, што сугерира дека отстранувањето не било намерно.

Спам рекламирање

Твитер испрати е-пошта на поединечни корисници за да ги извести дека нивната корисничка сметка нема право да учествува во рекламите на Твитер.

Проблемот е што тие корисници дури и не се пријавиле да им се прикажуваат реклами на Твитер.