Во просек, корисниците поминуваат нешто помалку од еден цел ден месечно на кинеската апликација за кратко видео.
Според извештајот Дигитален глобален преглед за 2023 година, WhatsApp во моментов е најпопуларната платформа меѓу корисниците на социјалните медиуми.
Таа апликација за пораки, со повеќе од две милијарди активни корисници месечно, беше трета најсимнувана апликација во 2022 година. Досега има собрано повеќе од 420 милиони корисници.
Фејсбук и Јутјуб имаат повеќе месечни активни корисници од WhatsApp, но близу 16 отсто од анкетираните корисници на социјалните медиуми на возраст меѓу 16 и 64 години велат дека WhatsApp е нивната омилена платформа.
На второ место е Инстаграм со удел од 14,3 отсто, само 0,1 отсто поголем од Facebook кој е на третото место.
Четвртата позиција ја зазеде кинескиот WeChat со 12,1 отсто, речиси двојно повеќе од TikTok, кој е на петтото место. Зад нив се Twitter и Facebook Messenger со удел од 3,4 односно 2,6 отсто. Назад е Linkedin, кој го избрале 0,9 отсто од испитаниците.
Истражувањето покажало и дека во текот на минатата година корисниците на уреди со оперативен систем Андроид месечно поминувале во просек по 17 часа и 20 минути користејќи WhatsApp.
Тој број е за 6,7 отсто помал од 2021 година. Меѓу големите апликации, WhatsApp е единствената која забележа ваков пад.
Од друга страна, TikTok е недопирлив шампион во таа категорија. Корисниците трошеле просечно 23 часа и 28 минути користејќи го месечно, што е речиси една петтина повеќе од една година порано.
Следи Facebook со 19 часа и 43 минути, додека WhatsApp е следен од Instagram со 12 часа. Најголем раст во однос на 2021 година забележа Telegram – корисниците на Android трошеа речиси четири часа месечно на него, за 33% повеќе.