Дури 34 отсто од младите во САД родени по 1996 година користат iPhone, а само 10 отсто од нив користат телефон Samsung.
За младите Американци, генерацијата Z родени по 1996 година, нема дилема: првиот избор на мобилен телефон е iPhone.
Apple толку силно го освои тој пазарен сегмент што поседувањето iPhone е прашање на социјален статус за младите луѓе. Дури 34 проценти од генерацијата Z во САД користат iPhone, во споредба со само 10 проценти кои избираат телефон Samsung, пренесуваат бројките на FT на платформата Attain.
Преференциите на Gen Z објаснуваат дека iPhone го зголеми својот вкупен пазарен удел во користењето телефон од 35 проценти во 2019 година на 50 проценти минатата година, овозможувајќи и на компанијата предводена од Тим Кук да расте профит додека пазарот стагнира.
Непремостлив јаз
Додека постарите генерации потрошувачи релативно рамномерно избираат мобилни телефони помеѓу уредите со Android, Google Phone Software и iOS, доминацијата на Apple меѓу помладата популација е значителна промена. За компанијата, тоа значи дека корисниците на iPhone ќе купуваат MacBooks, паметни часовници Apple Watch, слушалки AirPods и цела палета на додатоци.
„Силата на екосистемот на Apple создава празнина која е прилично непремостлива за конкуренцијата“, рече аналитичарот на Credit Suisse, Шенон Крос. „Навистина е тешко да се промени траекторијата. Apple само ќе продолжи да го зајакнува својот удел на пазарот со текот на времето“, вели Крос.
Генерацијата Z е најонлајн од која било возрасна група, поминувајќи до шест часа дневно на своите паметни телефони, така што доминацијата на iPhone ги обликува социјалните кругови на младите Американци, велат истражувачите кои ги советуваат компаниите за преференциите на потрошувачите.
Пример од пракса: Андроид телефоните не можат да испраќаат СМС пораки преку системот на Apple iMessage, така што корисникот на телефон со Android кој учествува во групен разговор со сопствениците на iPhone ги претвора појдовните пораки на сите во зелени наместо во сини.
Ова е показател дека разговорот е вратен на стандардните поставки за СМС, но и дека видеата или фотографиите испратени до групата од корисниците на iPhone често се помали и посклони на проблеми отколку во системот iMessage.
Три пати поскапо
„Зелената порака – секој со Android – го исфрла целиот chat, бидејќи целата работа треба да биде СМС. Општествениот притисок да се купи iPhone е прилично луд“, вели Анелизе Хилман, 24-годишната извршна директорка на Фронтмен, компанија за дотерување за мажи.
Кејхил Грин, 22-годишен независен консултант, се жали дека грешките се доволно иритирачки што е „многу, многу вообичаено“ корисниците на Android да бидат електронски исклучени од групни разговори.
Склоноста на Gen Z да купи iPhone (или да ги убеди нивните родители да го сторат тоа) е присутна дури и кога просечната цена на iPhone се приближува до 1.000 долари, околу три пати повеќе од просечниот уред со Android, според Counterpoint.
Поттикнувањето на корисниците да останат во рамките на екосистемот на уреди на Apple дава силен ветар на постигнатите резултати. На секои 100 испорачани iPhone уреди, Apple продава 26 iPad, 17 Apple часовници и 35 пара AirPods. За Samsung, 100 испораки на паметни телефони резултираат со продажба на помалку од 11 таблети, шест паметни часовници и шест безжични слушалки.