Најновиот обид на YouTube да ги „украде“ корисниците од TikTik и да ги привлече кон своите YouTube Shorts е да го зголеми траењето на лиценцирана музика во клиповите на Shorts.

Ова е значајна промена бидејќи претходната граница од 15 секунди, која беше поставена за лиценцирана музика, сега е зголемена на 30 до 60 секунди. Оваа промена се однесува на „повеќето песни“, но некои сепак ќе бидат ограничени на 15 секунди. Во која група песни спаѓаат се одредува со договорите за лиценцирање. Преку апликацијата, креаторите можат лесно да проверат колку долго трае песната, а промените полека се појавуваат кај сите корисници на iOS и Android.

Бидејќи создавањето клипови „експлодираше“ во последниве години, отстранувањето на авторските права стана главоболка за стримерите на сите платформи. Компаниите за снимање често го автоматизираат спроведувањето на авторските права, што доведува до прекумерно означување на видеата со авторски права. Креаторите забележале дека нивните клипови се означени поради тоа што само неколку секунди заштитена аудио содржина се слуша сосема случајно во видеото, вклучувајќи ја музиката во заднина додека се вози автомобилот.

Ова е најновиот обид на YouTube да го зголеми бројот на корисници на Shorts, откако во септември објави програма за споделување приходи од реклами, според која квалификуваните создавачи ќе добијат 45 проценти, без разлика дали користат музика или не. TikTok започна слична програма за споделување приходи претходно оваа година, откако беше на удар на критики поради претходниот пристап.

Shorts навистина „порасна“ и има повеќе од 1,5 милијарди регистрирани корисници месечно. TikTok имаше 1 милијарда месечни корисници до септември 2021 година, меѓутоа, со оглед на доминацијата на YouTube во светот на видеото, овие бројки веројатно ги вклучуваат луѓето кои веќе се на YouTube и гледаат друга содржина. Од друга страна, броевите на TikTok „јасно“ вклучуваат луѓе кои бараат клипови со кратки форми на неговиот потпис. YouTube и другите медиумски гиганти како Мета продолжуваат да ја „бркаат“ таа публика.