Со просечна потрошувачка од 18,4 kWh на 100 километри, кога ќе се земат предвид другите загуби, потрошувачката скока на 23,6 kWh на 100 километри.

Загуби има и при полнење на електромобилите, а на крајот најмногу ќе платат возачите.

Професорот Томас Кох од Технолошкиот институт во Карлсруе (KIT) ја пресметал количината на енергија потребна за возење на просечен електричен автомобил од полнење на батеријата до возење.

Со просечна потрошувачка од 18,4 kWh на 100 километри, кога ќе се земат предвид другите загуби, потрошувачката скока на 23,6 kWh на 100 километри.

Комплетот исто така вклучува загуби на енергија кои вообичаено не се земаат предвид, имено загубите во високонапонските водови и струјната трансформација, загубите во дистрибутивните мрежи и при полнење на возилото.

На еден или друг начин, сето тоа го плаќаат потрошувачите.

Од друга страна, посебните услови, како што се ниските температури или загубите при брзо полнење, не се земаат предвид. Во тој случај потрошувачката би била уште поголема.