Заменатата на батеријата во електричен автомобил можеби не е возможна од едноставна причина – таа повеќе не се произведува. Некои сопственици на електрични модели веќе се соочуваат со овој проблем.

Да се ​​биде во првите редови на напредокот има свои предности и недостатоци. Првите корисници кои имаа пристап до модерната технологија, треба да се справат со проблеми кои традиционалистите не ги знаат.

Пред околу десет години, одлуката да се префрлат на електричен автомобил беше многу храбра. Имаше малку автомобили на пазарот кои нудеа пристојни перформанси и автономија од повеќе од 100 километри.

Доколку некој не се одлучувал за поскапи опции, да речеме за Model S на Tesla, тој ризикувал многу, но во исто време имал можност да купи нешто поевтино. Еден таков автомобил беше Chevrolet Spark EV.

Овој тип на автомобил е создаден само за да ги исполни построгите еколошки стандарди. Некои земји, вклучително и Калифорнија, им дадоа ултиматум на најголемите производители – или направете електричен автомобил (или plug-in хибрид) или нема да можете да ги продавате вашите производи во таа земја.

Производителите одговорија на овој ултиматум со воведување автомобили кои се продаваа само во земјите кои ги воведоа овие барања. Ова резултираше со мали тиражи на овие возила, а во исто време (2012) производителите изгубија многу на секој електричен автомобил.

Серџо Маркионе тврдеше дека италијанскиот производител губи 14.000 долари на секој продаден електричен Fiat 500e. Загубите се покриени со добивката од продажбата на традиционални автомобили.

Оттогаш помина многу време и почнаа да се појавуваат проблеми – делови недостасуваат.

Електричната верзија на Chevrolet Spark се произведуваше од 2013 до 2016 година, понудена во само три држави по цена од 25.000 долари за основната верзија.

Во текот на тие три години производство, клиентите купиле само 7.400 примероци од овој модел. Сепак, според The ​​Verge, оние кои беа подготвени да купат евтина електромобилност од General Motors сега можат да ги фрлат своите автомобили во контејнер за е-отпад.

Имено, производителот повеќе нема да нуди замена на батерија за овој модел. Сите заменски батерии кои беа произведени досега веќе ги најдоа своите сопственици.

Chevrolet Spark EV за периодот 2013-2014 година имаше батерии од кинескиот производител А123, со корисен капацитет од 18,4 kWh, што беше доброволно за автономија до 131 km.

Од 2014 година за производство е задолжена LG. Батеријата имаше капацитет од 19 kWh и беше полесна за 39 килограми од кинеската, но радиусот на движење не се подобри.

Најмладите примероци на Spark имаат 6 години и, како што велат нивните сопственици, почнуваат проблеми со откажување на батеријата. За да биде уште поинтересно – Chevrolet понуди 8-годишна гаранција за батериите. По едноставна математика, излегува дека клиентите се оставени со празни раце.

Ниту еден производител веќе не прави замена за овој модел, бидејќи е неисплатлив. Ова значи дека многу Spark EV порано или подоцна ќе останат бескорисни во гаражите на нивните сопственици.

Тоа е малку шокантно, особено затоа што делови за автомобили со SUS мотори од 1960-тите и 70-тите може да се купат во Америка без поголеми проблеми.