Twitter го проширува својот тест со копчето „downvoting“ на избрана група корисници ширум светот, објави компанијата. Компанијата соопшти дека добила „позитивни повратни информации“ од своите тест корисници во јули минатата година. „Научивме многу за типовите одговори за кои мислите дека не се релевантни и го прошируваме овој тест – повеќето од вас на интернет, а наскоро и на iOS и Android ќе имаат опција да користат одбивање на одговори“, соопшти компанијата во твит.
Twitter соопшти дека како и досега, бројот на добиени негативни гласови нема да биде видлив за јавноста, а гласовите на корисниците ќе бидат видливи само за нив. Во првиот круг на тестови, Twitter понуди различни верзии на гласањето против. Некои ги видоа копчињата за гласање и против, додека други го видоа само копчето за гласање до опцијата срце / ми се допаѓа. Наместо тоа, третата верзија им ги покажуваше на тестетрите копчињата со палец нагоре или надолу. Twitter не соопшти дали новите глобални тестови ќе ги понудат истите опции.
Твитер истакна дека повеќето корисници „кликнале на стрелката надолу… затоа што одговорот бил сфатен како навредлив, или затоа што го гледале како ирелевантен, или и двете“. Гласањето стана и најчесто користениот начин за луѓето да ја означат содржината што не сакаат да ја гледаат, додаваат од компанијата.
We learned a lot about the types of replies you don't find relevant and we're expanding this test –– more of you on web and soon iOS and Android will have the option to use reply downvoting.
Downvotes aren’t public, but they'll help inform us of the content people want to see. https://t.co/g8LcTpQqDv pic.twitter.com/wm5MmdR4Xh
— Twitter Support (@TwitterSupport) February 3, 2022
Reddit користи негативни гласови од почетокот на 2005 година, како што спомена во твит одговорот на првичниот експеримент на Twitter со негативно гласање. Facebook исто така тестираше негативни гласови во 2018 година, но никогаш не стана постојана опција. Во меѓувреме, Instagram им овозможува на корисниците да сокријат лајкови како начин да се отстрани дел од негативниот притисок поврзан со услугата.
Критичарите на социјалните медиуми често ги наведуваат несакањата, гласовите против и емотиконите за реакции како карактеристики кои можат или да ги подобрат разговорите или да ги направат потоксични. Досега, според Twitter, експериментот бил позитивен. „Луѓето кои го тестирале намалувањето на гласовите се согласуваат дека тоа го подобрува квалитетот на разговорите на Twitter“, велат од Twitter Safety.
Поврзани артикли