Новиот извештај спроведен од Brand Directory го смета Apple за највреден бренд во светот за 2022 година. Истражувачката компанија ја проценува вредноста на брендот од Купертино на 355,1 милијарди долари. Треба да се има во предвид дека оваа проценка е пресметана од Именикот на брендови и не ја одразува пазарната капитализација на брендот.
Десетте највредни брендови на глобално ниво се следните:
1 – Apple
2 – Amazon
3 – Google
4 – Microsoft
5 – Walmart
6 – Samsung Group
7 – Facebook
8 – ICBC (Industrial and Commercial Bank of China)
9 – Huawei
10 – Verizon
Проценката на брендот на Apple се зголеми за 35 проценти од 2021 година, а проценката е највисока од сите брендови што компанијата ги забележала. Google е трет највреден бренд.
Samsung Group е рангиран на шестото место и е единствениот корејски бренд на листата на 25 највредни брендови.
Huawei е рангиран како деветти највреден бренд за 2022 година, враќајќи се од 21 место во 2021 година. Huawei е секако далеку подобар отколку што беше од почетокот на санкциите од САД. Конечно, TikTok е најбрзо растечкиот бренд во светот.
Поврзани артикли