Facebook и Instagram создаваат иднина во која корисниците ќе имаат можност да прикажуваат незаменливи токени (NFT) што ги имаат на нивните профили на социјалните мрежи.
Тимовите кои работат на него во моментов развиваат прототип кој ќе им помогне на корисниците да креираат колекционерски токени, велат извори запознаени со ситуацијата.
Две лица, кои сакаа да останат анонимни, изјавија и дека компанијата Мета размислува да создаде продавница за NFT тргување. Проектот, велат тие, се уште е во рана фаза на развој и лесно може да се промени.
Сепак, ова е јасен знак дека Мета има за цел да се вклучи во играта со популарните NFT, кои достигнаа глобална пазарна вредност од 40 милијарди долари минатата година.
Главната продавница на NFT, OpenSea, која сочинува 2,5 отсто од секоја продажба, заработи 300 милиони долари овој месец, достигнувајќи 13 милијарди долари, само шест месеци откако се искачи на 1,5 милијарди долари.
Една од најголемите американски криптовалути, Coinbase, планира да отвори своја продавница. Социјалната мрежа Твитер, конкурент на компанијата на Марк Цукерберг, ги тестира можностите за незаменливи токени, а платформата Редит веќе претстави своја колекција на аватари на NFT.
Планот на Meta на овој начин е да им помогне на уметниците да заработат од нивните дигитални дела во време кога се инвестираат големи суми пари во прескапи NFT колекции, како што се CryptoPunks и Bored Ape Yacht Club.
Купувачите на овие ексклузивни колекции најчесто ги објавуваат како нивни профилни слики на профилите на Твитер и на тој начин им даваат до знаење на другите каков е нивниот статус во дигиталниот свет.
Извршниот директор на Instagram, Адам Мосери, во декември изјави дека неговиот тим „активно ги истражува NFTs“, без да навлегува во детали.
Се чини дека дигиталниот паричник Нови на платформата Фејсбук ќе има клучна улога во споменатите планови, наведуваат анонимни извори.