Јапонскиот гигант на прес конференција најави дека ќе инвестира 14 милијарди долари во развојот на батерии за електрични автомобили до крајот на деценијата

Долго време, Toyota се спротивставуваше и не сакаше да ја игра играта на речиси сите производители на автомобили. Нивната определба за електрична транзиција не ги засегаше Јапонците сe додека Европската Унија не одлучи да стави крај на бензинците и дизелот во 2035 година. Хибридите на Toyota потоа ќе станат забранети производи. Познато е дека Toyota има и ресурси и знаење да ги смени трендовите за неколку години, а сега, се чини, конечно тоа и го прави.

Јапонскиот гигант најави дека ќе инвестира 14 милијарди долари во развојот на батерии за електрични автомобили до крајот на деценијата. До 2025 година, планира да претстави батерии со цврсти електролити кои би биле голем чекор напред во безбедноста. Toyota, исто така, планира да ја комерцијализира следната генерација на литиум-јонска батерија во втората половина на деценијата, која ќе помогне да се намалат трошоците и да се зголемат перформансите на електричните возила.

„Со воспоставување систем, и за развој и за снабдување, ќе промовираме дисеминација на електрифицирани возила, вклучително и BEV“, вели Маеда, првиот човек за технологија во Toyota.

Во меѓувреме, Toyota очекува да добие поголем животeн век на никел-метал хидридните батерии од постарата генерација благодарение на новоразвиената „биполарна“ структура на ќелии. Структурата очигледно им овозможува на батериите да ја удвојат густината на моќноста.

Севкупно, Toyota се надева дека ќе обезбеди 200 гигават-часови снабдување со батерии до 2030 година, наспроти нивната претходна цел од 180 гигават-часови. Тоа ќе и овозможи на компанијата да продаде осум милиони електрифицирани возила до 2030 година, вклучувајќи два милиони електрични возила и возила со водородни горивни ќелии.

„Се фокусираме на безбедноста, долгиот работен век и квалитетот на високо ниво за да произведеме добри, ефтини и високи перформантни батерии“, вели Маеда. „Она што Toyota најмногу го цени е да развие батерии кои клиентите ќе може да ги користат со спокојство“.

Можеби уште поважно, Toyota планира да конструира батерии кои ќе задржат 90 проценти од нивниот капацитет дури и по десет години употреба.