Шефот на Instagram објави дека социјалната мрежа планира да започне да им покажува на корисниците препорачани видеа на цел екран во нивните „фидови“, пишува CNBC.

„Покрај тоа, ние ќе експериментираме со тоа како да вклучиме повеќе видеа – на цел екран, извонредно, забавно, мобилно видео“, рече Адам Мосери во видео објавувањето.

„Ќе видите како правиме голем број работи или експериментираме со многу работи во оваа област во наредните месеци“, додаде тој.

„Повеќе не сме апликација за споделување фотографии или апликација за квадратни фотографии“, додаде Мосери.

Ова е значајна промена за Instagram, која досега беше апликација каде корисниците можат да гледаат квадратни фотографии од нивните пријатели и профилите што ги следат. Промената во презентацијата на содржината ќе го постави Instagram појасно пред конкурентите како што е кинескиот TikTok.

Мосери конкретно ги истакна TikTok, како и YouTube, кој е во сопственост на Google, како сериозни конкуренти и причините за овие промени.

„Да бидеме искрени, во моментов има навистина сериозни конкуренти“, рече тој. TikTok е огромен, YouTube е уште поголем и има многу нови играчи“, вели Мосери.

Instagram веќе го направи приоритет натпреварувањето со TikTok, ослободувајќи ги Reels во август 2020. година. Тоа е кратка опција за споделување видео што им овозможува на корисниците наInstagram“ да создаваат содржина со надредени аудио или ефекти на проширена реалност, слична на она што веќе можат да го направат на TikTok.

„Луѓето одат на Instagram за да се забавуваат, има голема конкуренција и може да се направи многу повеќе. Ние мора да го искористиме тоа, а тоа значи промена“, рече Мосери.