Новата верзија на оперативниот систем iOS на Apple им овозможува на корисниците лесно, со само еден клик на главниот екран, да оневозможат апликации и огласувачи да ги следат нивните активности на Интернет. Сепак, ова не значи дека рекламите повеќе нема да се прикажуваат на корисниците, но дека нивниот изглед нема да се базира на активностите на корисниците преку Интернет.
Сличен потег сега прави Google, компанијата што заработува најмногу од рекламирање преку Интернет, така што ќе им овозможи на корисниците на телефони кои работат на платформата Android да им забрани на апликациите и на развивачите да ги следат нивните активности на Интернет.
Иако корисниците на Android сè уште имаат можност да оневозможат персонализирани реклами, програмерите сè уште имаат пристап до Advertising ID или ознака специфична за секој уред. Програмерите можат да ја следат употребата на апликацијата преку Advertising ID, откако оваа ознака им овозможува на огласувачите да следат и блокираат лажен сообраќај кон апликацијата.
Промената најавена од Google ќе го оневозможи таквиот начин на следење на корисниците што ID-то за рекламирање повеќе нема да биде достапно за програмерите и огласувачите. Промената треба да стапи на сила кон крајот на оваа година, за сите уреди со Android 12 и почетокот на следната година за сите уреди што поддржуваат Google Play.
Google вели дека за специјални случаи, како што се аналитика или спречување измама, тие подготвуваат алтернативно решение што ќе го замени Advertising ID, што треба да биде претставено следниот месец.
Извор: Nezavisne.com