Одамна е познато дека меѓу најгледаните видеа на YouTube е отклучување на разни можни уреди и производи. Секако, тие го знаат тоа и во Google, па веќе некое време размислуваат како уште повеќе да заработат од овој популарен тренд.
Размислувајќи за следниот потег во таа насока, нивниот фокус не е само на „распакување“, туку и на други снимки направени од корисниците на најпопуларната видео платформа во светот за разни производи, како и бројни прегледи за „сè и сешто “.
Google верува дека големиот број на такви видеа и нивната голема популарност го прават YouTube идеална платформа за продажба на производи.
Значи, наводно, тие веќе започнале со тестирање на нова опција што ќе им овозможи на корисниците автоматски да го пронајдат производот споменат во видеото од страницата на YouTube каде го гледале видеото.
Така, самиот YouTube ќе препорача врски до корисници поврзани со производот, што ќе ги однесе до е-продавници, на страниците на производителот, па дури и ќе им препорача уште подобро и повеќе гледано видео во врска со истиот производ.
Според кратките соопштенија на Google, споменатите препораки ќе се појават помеѓу препорачаните видеа, а целта е да им се овозможи на корисниците да добијат што е можно побрзо информации за производите што ги интересираат.
Иако има многу малку информации за ова, бидејќи тестирањето е доверено на мала група на луѓе, веќе се појавија првите критики кои шпекулираат дека алгоритмот задолжен за препорачување на производот може да започне да ги „поплавува“ корисниците со различни „спамови“.
Bloomberg на крајот на минатата година напиша дека Google сака да влезе во „светот на продажба на Интернет“ и со тоа да ги предупреди Видео блогерите, од чии видеа генерира големи приходи, да остават линкови до пр. Амазон, eBay, да ги насочи гледачите на видеа директно на локации за шопинг, од кои, се разбира, планира да оствари дополнителни приходи …
Сепак, како што веќе рековме, сè уште нема многу официјални информации за ова, освен дека YouTube најпрво ќе им понуди нова опција за купување на корисниците во САД, а дури потоа во остатокот од светот.