Автопилотот ќе запира на црвено светло и знакот СТОП, но исто така ќе забави и на зелено светло
Некои критичари на Tesla сметаат дека компанијата не треба да го тестира својот софтвер во реални услови, бидејќи само една грешка би можела да биде фатална
Кон крајот на минатата недела, сопствениците на некои од автомобилите на Tesla добиле нова надградба на софтверот во нивниот автомобил и систем за автономно возење кој ќе им овозможи на автомобилите да го препознаат црвеното светло на семафорите и знакот Стоп, а со тоа и да застанат. Новата верзија на софтверот е сè уште во фаза на тестирање и вештачката интелигенција на Tesla треба да учи од примери од реалниот живот и да ги подобри своите можности со текот на времето.
Со новиот софтвер автомобилите на Илон Маск, како што може да се види од видеата објавени на YouTube, добро ги препознаваат семафорите и знаците СТОП и пред нив забавуваат и застануваат, но автомобилите забавуваат дури и кога на семафорите е вклучено зелено светло. Кога се приближува до семафор, автомобилот го известува возачот дека има намера да забави и да запре, по што возачите можат да стиснат на гас за да му дадат на автомобилот порака дека е безбедно да се продолжи со возењето и не мора да се застанува на семафорот.
#Tesla #Autopilot stopping for red lights for the first time. pic.twitter.com/M0zkiqyypl
— Out of Spec Motoring (@Out_of_Spec) March 26, 2020
Но, ако возачите не реагираат, забавувањето на 10-на километри на час може да биде доста опасно бидејќи возачите во автомобилите зад Tesla не очекуваат такво забавување. Поради тоа, може да дојде до сообраќајни несреќи односно удар во задниот дел на возилата на Tesla кои (неочекувано) забавуваат, предупредува Миси Камингс, професор на на Дјук универзитетот која го проучува автономното возење.
При надградба на софтверот и од компанијата на Маск, доаѓа предупредување дека автопилотот можеби нема да го запре автомобилот во сите ситуации. Затоа, возачите треба секогаш да бидат колку што е можно посконцентрирани и подготвени да ја преземат контролата или да го запрат автомобилот кога тоа е потребно.
Иако со овој вид тестирање, софтверот ќе се унапредува за да стане целосно автономен еден ден, Камингс е доста критична за тестовите во реалниот свет. Таа се прашуваше дали регулаторите треба да реагираат и да забранат употреба на недовршен софтвер во јавноста, особено затоа што станува збор за софтвер кој, нагласува таа, има значителни недостатоци.
Извор: Додај Гас