Најевтиниот автомобил во светот оди во историјата по скоро 10 години производство. Тата Моторс ООД објави дека во јуни произведува само една единица од Тата Нано, во споредба со 275 во истиот месец минатата година. Извозот е нула, во споредба со 25 во јуни 2017 година. Компанијата призна дека автомобилот во својата “сегашна форма не може да продолжи да постои по 2019 година” и покрај нејзината цена од 1.500 долари.

Крајот на “домашниот автомобил”, како што Тата Моторс го нарече автомобилот кога беше пуштен во 2008 година, е некаква лекција за производителите на автомобили во Индија. Додека потрошувачите навистина бараат пониска цена, намалувањето на трошоците на производителите нема да има корист ако крајниот резултат е секундарно возило што не ги решава тестовите за судар и безбедносни тестови.

Неуспехот на продажбата на Нано е во остар контраст со остатокот од индискиот пазар на автомобили. Комерцијалните автомобили се зголемија за 42%, додека моторите доминираат на пазарот – се зголемија за 22%.

На индискиот пазар електричните возила не постојат, пишува Economic Times.