Google Play е најголемата онлајн продавница за мобилни апликации која нуди разновидна колекција на игри, апликации и други канцелариски програми. Самиот портал е предмет на постојани подобрувања, од кои повеќето се поврзани со побрзо откривање на содржината од страна на корисниците.
Содржината на Google Play сега е поделена на различни категории, а алгоритмите за пребарување на компанија постојано препорачуваат тестирање на нови апликации кои најдобро одговараат на нашите желби.
Но, следната голема надградба што ја очекуваме е поврзана со премиерата на нов формат на реклама. Наскоро Google Play ќе започне да репродуцира видео реклами додека бараме во паметните телефони интересни содржини, пренесе AndroidPolice.
Компанијата потврди дека видеата нема да започнат автоматски и ќе бараат акција од наша страна за да стартуваат. Податоците откриваат дека содржината ќе биде избрана и целосно насочена од новата платформа за машинско учење на Google.
Новиот формат на реклама ќе биде поврзан со промоција на содржина која е слична на игрите и апликациите што ги преземате на вашата сметка. Google тврди дека ќе почне да дистрибуира слични реклами во текот на следните неколку месеци. Софтверските алатки за програмерите наскоро ќе бидат достапни за да го искористат овој концепт и да го оптимизираат нивниот софтвер.
Како заклучок, ќе забележиме дека не можеме да ги обвинуваме таквите идеи на Google, бидејќи сите нивни производи и услуги се бесплатни.