За време на разговор со инвеститорите на Meta, извршниот директор Марк Цукерберг рече дека „верува дека луѓето без очила со вештачка интелигенција ќе бидат во неповолна положба во иднина“.

„Сè уште мислам дека очилата ќе бидат идеален фактор за вештачка интелигенција, бидејќи можете да дозволите вештачката интелигенција да гледа и слуша што гледате вие и да разговара со вас“, рече Цукерберг.

„Додавањето екран на очилата ќе ги направи повредни, без разлика дали станува збор за холографско поле на гледање како кај AR очилата Orion од следната генерација на Meta, или за помал екран каков што би можеле да најдете во секојдневните AI очила“, додаде тој.

„Мислам дека во иднина, ако немате очила со вештачка интелигенција или некој начин за интеракција со вештачката интелигенција, веројатно ќе бидете во прилично значителна когнитивна неповолна положба во споредба со другите луѓе“, заклучи извршниот директор на Meta.

Meta се фокусираше на производство на паметни очила, работејќи со компании како Ray-Ban и Oakley. Овие очила им овозможуваат на корисниците да слушаат музика, да снимаат фотографии или видеа и да поставуваат прашања на Meta со вештачка интелигенција, вклучително и за тоа што гледаат.

Носливите очила беа изненадувачки хит за компанијата, при што продажбата на очилата Ray-Ban Meta се зголеми повеќе од трипати во однос на претходната година.