Објавата на Xiaomi AI очилата се покажа како целосен успех за кинескиот гигант.
Влезот на Xiaomi во носиви уреди со вештачка интелигенција веќе се покажува како повеќе од само тест на пазарот. Со лична поддршка од извршниот директор Леи Џун, новите очила со вештачка интелигенција на компанијата буквално беа огромен хит на пазарот, веднаш распродадени и далеку над интерните прогнози.
Според IT Home и Sohu Technology, раководителот на проектот Ли Чуангки потврдува дека Леи Џун бил директно вклучен во проектот од самиот почеток. Раниот успех сугерира дека Xiaomi можеби наишол на златен рудник на пазарот кој долго време чекал нова револуција.
Очилата беа распродадени во рок од неколку часа, дури и откако компанијата агресивно ги надополни залихите. Тимот очекуваше успех – но не во овој обем. Продажбата го надмина она што многу стартапи за носечки уреди го продаваат за цела година.
Очилата чинат околу 280 долари и нудат импресивен хардвер за цената. Xiaomi признава дека проектот моментално работи со загуба – барем засега. Тоа е стратешки потег што го позиционира брендот за долгорочна доминација на пазарот на носиви уреди со вештачка интелигенција.
Првата генерација на очила со вештачка интелигенција не е маркетиншки трик – тие се висококвалитетни, премиум изработени и опремени со голем број технологии.
Клучните карактеристики вклучуваат:
- Вградена камера од 12MP
- Отворени звучници за дискретно слушање
- Супер XiaoAI асистент, напредна гласовна вештачка интелигенција на Xiaomi
- Електрохромни леќи кои се прилагодуваат на светлината
- Три елегантни дизајни на рамки погодни за секојдневно носење
Компанијата планира да продава пет милиони единици очила со вештачка интелигенција годишно до 2027 година. Според Чуангчи, дистрибуцијата ќе оди многу подалеку од продавниците на Xiaomi. Партнерствата со оптички ланци и продавачи на очила се веќе во тек за проширување на пробивот во сегментот на технологија за животен стил и здравје.