Помина половина век откако првите домашни конзоли се појавија на телевизорите во дневната соба, а битката за лојалност на гејмерите донесе големи успеси и болни неуспеси.
Според податоците на „Статиста“ и други јавни објави, заокружени на најблиските 100.000 единици, Sony PlayStation 2 имал најмногу испораки до март 2025 година, со продадени 160 милиони единици, додека разновидниот Switch на Nintendo постави сериозен предизвик, со продадени 152 милиони конзоли.
Sony држи пет од осумте места на листата на најпродавани конзоли во светот, што е доказ за неговиот конзистентен дизајн на хардвер и огромниот каталог на производи. Репродукцијата на DVD на PS2 и огромната библиотека со игри остануваат златен стандард во индустријата две децении подоцна.
Emboldened by the success of the original Switch, #Nintendo has high hopes for the first year of the Switch 2. In its latest earnings release, the company projected to sell 15 million units of the new console until March 31, 2026. pic.twitter.com/ntK065l1Cu
— Statista (@StatistaCharts) June 6, 2025
Дури и поновите учесници на пазарот како PS5, кој веќе продаде 77,7 милиони единици и покрај проблемите со синџирот на снабдување, укажуваат дека лојалноста на брендот Sony останува силна.
По неуспехот на Wii U, Nintendo се врати со Switch, хибрид од преносен уред и телевизор кој досега продаде повеќе од 152 милиони единици.
Неговата привлечност и за обичната и за мејнстрим публиката, заедно со постојаниот прилив на ексклузивни наслови, му помогнаа речиси да се изедначи со стандардот на PS2.
Првите знаци укажуваат дека Switch 2 ќе продолжи со таа траекторија, со 3,5 милиони продадени единици за само четири дена.
Всушност, Nintendo очекува да продаде 15 милиони конзоли Switch 2 во првата година од објавувањето, што е повеќе од оригиналниот Switch (околу 12 милиони).
Со цена од 450 долари, Switch 2 чини значително повеќе од својот претходник и е поблиску до PlayStation 5 во однос на цената.
Xbox 360 останува единствениот најпродаван уред на Microsoft на сите времиња со продадени 85,8 милиони единици.
Агресивните онлајн функции, конкурентните цени и широкиот избор на западни игри доведоа до тоа 360 да го престигне PS3 на Sony во Северна Америка, иако имаше послаби резултати на глобално ниво.
Поврзани артикли