Германската онлајн платформа „Статиста“, специјализирана за собирање и визуелизација на податоци, објави кои апликации луѓето ширум светот ги преземале најмногу во текот на 2024 година.

Минатата година беше обележана со доминација на преземањата од социјалните медиуми и експлозијата на (многу евтина) апликација за купување.

Продавниците на App Store и Google Play регистрираа вкупно 136 милијарди нови инсталации, а повеќе од три милијарди луѓе посегнаа по еден од овие наслови барем еднаш дневно, секоја секунда.

Десетте најпреземани апликации во светот во 2024 година се:

TikTok (повторно) на тронот, проследен од Instagram
TikTok се најде на првото место со импресивни 825 милиони преземања, што не е изненадување. Кратките видеа стануваат главен начин за објавување на социјалните мрежи, а TikTok го држи тронот петта година по ред. Алгоритмот што препорачува содржина и креативни алатки (Duet, Stitch) исто така ги зголемуваат трошоците, платформата имаше речиси 30 милијарди долари приходи од рекламирање во 2024 година.

Instagram се најде на второто место со 817 милиони преземања. И покрај проблемите со TikTok, ѕвездата на Мета расте благодарение на Reels и интеграцијата на купувања во апликацијата. Новите функции за уредување фотографии со вештачка интелигенција ја одржуваат помладата публика ангажирана.

Третото и четвртото место го заземаат Facebook (598 милиони) и WhatsApp (564 милиони). Facebook останува столб на комуникацијата во многу земји, особено за групи и пазари. Што се однесува до WhatsApp, енкрипцијата од крај до крај, каналите и плаќањата во разговор го доведоа до над половина милијарда преземања.

Растечката популарност на Temu
Покрај социјалните мрежи, кои доминираат на оваа листа, Temu е исто така меѓу најпопуларните апликации со 516 милиони преземања. Кинеската е-трговска комета стана најпреземаната iOS апликација во САД, а очигледно и во остатокот од светот, благодарение на комбинацијата од неверојатно ниски цени и агресивен маркетинг (три ТВ спотови во Супербоул).

CapCut е исто така на листата со 448 милиони преземања. Тоа е апликација за видео монтажа што ја користат многу корисници на TikTok. Меѓу популарните апликации е Snapchat, омилена комуникациска мрежа за многу млади луѓе.

На дното на листата се Telegram (331 милион), Threads (327 милиони) и WhatsApp Business со 294 милиони преземања. Фокусот на Telegram е на приватноста, Threads е одговорот на Meta на X (порано Twitter), а WhatsApp Business го користат компаниите за да им се олесни комуникацијата со клиентите.