Вештачката интелигенција продолжува да покажува колку е несигурна, а сега и Chicago Sun-Times е „изгорен“.
Chicago Sun-Times потврди дека овогодинешниот летен список за читање, кој вклучуваше неколку непостоечки наслови, е креиран со помош на вештачка интелигенција (AI).
Листата е креирана од фриленсер ангажиран преку еден од партнерите за содржини на весникот, пишува „Гардијан“.
Голем број критики се појавија на социјалните медиуми бидејќи весникот наводно користел софтвер ChatGPT за генерирање препораки, што доведе до појава на лажни наслови поврзани со вистински автори.
Book editors matter.
How humiliating for the Chicago Sun-Times. Not only did they use an external company's generic summer guide, "Heat Index," but they didn't read over the AI-generated garbage that was given to them.
Anyway. Enjoy imagining these (mostly) fake books. pic.twitter.com/thLLbVPJ5L
— Adriana E. Ramírez (@zadri) May 20, 2025
„Фиктивните“ наслови вклучуваат, меѓу другите, „Hurricane Season“ од Брит Бенет, „Nightshade Market“ од Мин Џин Ли и „The Longest Day“ од Руман Алам, иако ниедна од овие книги не е објавена.
Весникот изјави дека содржината не е уредничка и не е создадена или одобрена од нивниот редакциски персонал.
The Chicago Sun-Times confirmed that its summer reading list, featuring fictional books, was compiled by a freelancer using AI. pic.twitter.com/vuxkzq1LSd
— The Project (@theprojecttv) May 21, 2025
Весникот го нарече случајот „поучен момент“ за целата новинарска заедница и вети дека ќе го подобри надзорот и транспарентноста во врска со употребата на вештачка интелигенција во објавената содржина.
I spoke to the person who AI-generated the Chicago Sun-Times reading list. Says he's embarrassed. This was part of a generic package inserted into newspapers and other publications, so likely to run elsewhere. He didn't know it'd be in Chicago Sun-Timeshttps://t.co/tLobTmyTmH
— Jason Koebler (@jason_koebler) May 20, 2025
Тој специјален летен додаток ќе биде отстранет од електронската верзија на весникот, а весникот најави ажурирање на своите политики за работа со содржина од трети страни.