Твитер се извини за користење на безбедносните податоци на сметката за насочено рекламирање без знаење и согласност на корисникот.
Компанијата призна дека неколку години од корисниците се барало да дадат телефонски број или адреса на е-пошта за заштита или автентикација. Твитер потоа ги користел тие информации за насочено рекламирање, што го натера американското Министерство за правда и Федералната трговска комисија (FTC) да поднесат тужба против компанијата.
Во мај, компанијата се согласи да плати казна од 150 милиони долари за да ја реши тужбата, тврдејќи дека Твитер ја прекршил претходната наредба со собирање лични информации на корисниците, наведувајќи ја безбедноста на сметката, а потоа ги користел за комерцијални цели.
Покрај казната од 150 милиони долари, Twitter се согласи да ги информира корисниците дека ги злоупотребил нивните податоци.
FTC минатиот месец соопшти дека помеѓу мај 2013 и септември 2019 година, Твитер „ги принудувал луѓето да ги дадат своите телефонски броеви и адреси на е-пошта, тврдејќи дека целта била „да се заштити вашата сметка“.
Но наместо тоа, Твитер ги искористи тие информации за да им покаже на луѓето насочени реклами кои на компанијата и донесоа милиони долари.
Во жалбата на FTC се наведува дека Twitter користел телефонски броеви и адреси на е-пошта за да им овозможи на огласувачите да таргетираат одредени корисници со специфични реклами, поврзувајќи ги овие информации со податоците што веќе ги имале или ги добиле од брокери за податоци.
Помошникот на американскиот обвинител Ванита Гупта рече дека казната од 150 милиони долари „ја одразува сериозноста на обвиненијата против Твитер“.
„Како што е наведено во жалбата, Твитер добивал податоци од корисници под изговор дека ги користи за безбедносни цели, но потоа на крајот ги користел податоците за да ги таргетира корисниците со реклами“, рече претседателката на ФТЦ, Лина Кан. „Оваа практика погоди повеќе од 140 милиони корисници на Твитер, истовремено зголемувајќи го примарниот извор на приходи на Twitter.
Неодамна Твитер објави извинување и го прикачи на врвот на временските линии на корисниците. Компанијата рече дека „можеби го побарала вашиот телефонски број или адреса на е-пошта за да ја заштити или потврди автентичноста на вашата сметка“ и дека „можеби ги користела овие телефонски броеви или адреси на е-пошта за да ви достави персонализирани реклами на Твитер до септември 2019 година“.
„На 6 јуни 2022 година, склучивме спогодба со Федералната трговска комисија за да го решиме ова прашање“, објави Твитер, тврдејќи дека „тие никогаш не откриле или споделиле телефонски број или адреса на е-пошта на корисникот со огласувачите“.
„Многу ни е жал што тоа се случи“, се вели во соопштението.
Практиката исто така беше во спротивност со договорите за приватност ЕУ-САД и САД-Швајцарија кои ги принудуваат компаниите да „следат одредени принципи за приватност со цел легално да пренесуваат податоци од земјите на ЕУ и Швајцарија“.
Покрај казната од 150 милиони долари, ФТЦ соопшти дека на Twitter му било забрането да профитира од „измамно собрани податоци“. Твитер беше принуден да обезбеди алтернативни методи за автентикација со два фактори и доби инструкции да спроведе сеопфатна програма за заштита на приватноста и информациите. Твитер, исто така, мора да го ограничи пристапот на вработените до личните информации на корисниците и да го извести FTC доколку компанијата претрпи повреда на безбедноста на податоците.