Марк Цукерберг објави дека Facebook Pay официјално стана Meta Pay, но неговата најава е главно фокусирана на она што компанијата планира да го изгради во иднина – „паричник на метаверс“.

Иако Meta Pay во суштина е истата алатка како порано, само со брендирањето на Мета, Цукерберг вели дека компанијата работи на нешто што ќе им овозможи на корисниците да управуваат со својот идентитет, ставки и начини на плаќање во дигиталниот свет, за кој Мета тврди дека ќе стане нашата иднина.

Компанијата претходно ги навести овие планови – во најавата за ребрендирање во мај за Meta Pay исто така беше споменато дека „истражува како би можело да изгледа искуството со паричникот“ во областа на плаќање и складирање на вашиот идентитет и дигитални артикли.

Објавата на Цукерберг главно се фокусира на тоа како метаверс паричникот на компанијата ќе обезбеди доказ за дигитална сопственост; тој споменува како може да се користи за создавање и купување „дигитална облека, уметност, видеа, музика, искуства, виртуелни настани и многу повеќе“.

Овој концепт на паричник, кој докажува дека поседувате дигитални ставки, делува главно како криптопаричници што содржат NFT. Иако во објавата на Цукерберг воопшто не се споменува блокчејн, компанијата неодамна работеше на интегрирање на NFT во Instagram и Facebook. Сепак, не се споменува дали Мета навистина планира да го изгради својот метаверс користејќи криптовалути или само ќе се инспирира од тој сектор.

Цукерберг, исто така, вели дека планот е да го направиме паричникот на Мета интероперабилен, што ќе ви овозможи да ги доведете вашите производи до „секое искуство на метаверс“. Иако Цукерберг призна дека не е сигурен како ќе изгледа интероперабилноста меѓу компаниите, Мета неодамна помогна да се формира група за стандарди со цел да ги доведе сите на исто ниво кога станува збор за јазикот и технологијата поврзани со метаверзумот.

Веројатно нема да го видиме паричникот што го најави Цукерберг во блиска иднина – особено ако е дизајниран да биде интероперабилен врз основа на стандарди кои сè уште не постојат. Сепак, тоа не ја спречува компанијата да продава дигитални артикли во меѓувреме – веќе постои продавница која продава облека за вашите дигитални аватари.